Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorse var det rejalt med sno uppe i Joensuu, blev 40 minuter sena ut da avisningen tog mycket lang tid. Hann bara med nagra korvar lite snabbt i Finnair Premium lounge i Helsinki innan en mycket skakig resa hem till Manchester med Finnairs Embraer. Blev totalt 5 timmar sittandes i deras under all kritik stenharda stolar idag, nu har man en rejal trasmak. Nu far det bli bojkott av denna rutten.

Visa bifogad bild 30955

Håller med dig vad gäller stolarna !

God förmiddag från Finnair-loungen på Helsingfors flygstation. Första besöket här, och det är en positiv överraskning. Nästa gång smyger jag iväg till non-Schengen.

'attans.. jag åker med SAS SuperDuperExtraAllt Plus lite senare idag, så hade tänkt flytta på mig snart.. Ses snart någon annans stans hoppas jag :)

Attans, måste lära mig att alltid logga in här. Iofs är det generellt en social och avslappnad lounge så man känner sig aldrig ensam.
Hursom så avnjöts frukost, ansiktsbehandling, cabana osv, i vanliga LHR Concord Room i onsdags mellan 9 och 13 i väntan på BA780 mot ARN.

Senator lounge ZRH. Ganska mycket folk här. Väntar med ett glas vitt i handen pà LX1736 till FCO i business. Imorgon väntar Roma-Lazio

Sitter nu i Admirals Club lounge i Mexico city eftersom Uniteds lounge är stängd.
Flyger Lufthansa via Frankfurt hem till Köpenhamn.
Har min nya tagg på väskan om ni ser mig :)

Cathay Pacific Business and First Class lounge i Kuala Lumpur. På väg till Hong Kong i Business. Ren och fräsch lounge med ett begränsat utbud av mat och dryck. Helt ok.

@rlager: Fick uppfattningen om att Malaysians lounger var betydligt bättre. Prövade förvisso enbart deras första klass-lounge men även business delen såg väldigt lugn och trevlig ut.

Hej från SAS loungen Paris! Äter supergoda croissanter i väntan på köpenhamnsplanet.
Intressant - har inte sett en enda polis idag, och då har jag åkt Metro och RER via Gare du Nord.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen