Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hehe, jag läste LCY och tänkte "okej, sweet. Bara på BC man gör en sådan routing". Reagerade inte direkt. :) Antar man inte kan flyga MIA-LCY direkt dock. :)

Hon byter från AA till Lufthansa i ATL :) Fick dock bekräftat idag i Nassau att kombinationen separata biljetter och interline mellan AA och Lufthansa var en "no go". Policyn var att enbart andra OneWorld bolag var ok. Så bra att komma ihåg om jag t.ex. skulle boka en SAS EB 2-4-1 till ORD och sedan ta AA vidare inrikes.. Tjejerna bak disken hade en pärm med regler..

10 minuter sent hej från finnar lounge i Helsinki. Hann med ett par jordnötter och ett glas rött innan boarding.

BA Concorde Room på JFK. Tror jag käkar middag här och inte ombord. Sedan tänker jag testa CCR delen av Arrivals Loungen i London i morgon också:)

Air Asia loungen Boracay Philippine, roligt ställe som ligger mittemot terminalen. Väntar på resten av bröllopsföljet som kommer med nästa flite från Manila. ;)

Edit: Air Asia suger nu är de 3tim försenade och inte får de någon info i Manila heller, bara att vänta vid gaten :mad:

Last edited:
Sitter i SAS Guldlounge på Arlanda T5. Dags för årets första flygresa med SK945 till Chicago, och sen vidare till Las Vegas.

Vid incheckning så fick jag ingen sittplats och dessutom inget boardingkort för min andra flight eftersom de "håller på med uppgraderingar", så håller tummarna för nåt bra nu. Eftersom jag redan igår kunde välja plats i Pluskabinen så gissar jag på opup dit, men man kan ju alltid drömma om att de skickar upp mig en klass till. :)

EDIT: Nu har jag pratat med receptionen i loungen och fått plats 15B, opup till Plus alltså. Även min kollega blev uppgraderad till Plus.

Last edited:
God förmiddag från BA Arrivals Lounge: Concorde Room.. Det blev sent, men "what the heck". Precis avnjutit en Eggs Benedict och skall strax börja jobba lite :)

ab138924cdb8bb8ce655a970227a1cbf.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen