Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon från Gold Arlanda! På väg till CPH för släktträff i Skåne.
Konstigt med en skjortkollektion vid entrén...
image.jpg

Godmorgon från SAS lounge i Göteborg!
På väg till CPH för två dagars jobb i Malmö.
Ikväll bjuds det, som avslutning på dagen, trerätters på Operagrillen samt föreställning!

God morgon från ARN T4. Just nu är sammanfattas min upplevelse nu och förra helgen med dessa fem ord "randomly selected for additional screening" ️ Blivit utvald för topsning två helger i rad. Är det bevis på min farlighet ?

God morgon från ARN T4. Just nu är sammanfattas min upplevelse nu och förra helgen med dessa fem ord "randomly selected for additional screening" ️ Blivit utvald för topsning två helger i rad. Är det bevis på min farlighet ?
Jag blev den lyckligt utvalde i Kiruna i torsdags...
Blev därmed lite bråttom att få i mig nåt ätbart innan flygningen.
Skinkmacka och ölsvepning...

Hilsen fra Cathay Pacific nye lounge i BKK (G pieren)

Ny, lille,hyggelig lounge, små, velanrettede snacks..... en lounge med høje kvaliteter, godt staff og god mad. Hyggeligt. Der er 1 ægte champagne (Piper-Heidsieck) og 1 Australsk champagne (Jacobs Creek fra Pinot noir druen). Jeg foretrækker den sidste selv om prisen er kun ca. 25% af den første... Rød og hvidvin er udrikkelig men de siger nu at de vil skifte dem ud...Jeg rejser QR men alle OW elite card holders rejsende og alle OW business travellers har adgang. Mr. Poonsak and staff in the bar doing as fantastic job..Jeg er den eneste tilbage lige nu da der kun er fyldt når CX flyene letter...

Added value: de spiller baggrundsmusik af høj kvalietet.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen