Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Marconi Business Lounge, Bologna.

Nytt för mig sedan förra besöket är att det finns en fast track direkt från loungen.

Det mediokra utbudet är dock samma som tidigare. Becks på flaska. Förra gången var det iaf inhemsk öl.

Om en timme vidare med Air Dolomiti mot München.

Sitter och fikar i SAS lounge på ARN T4 i väntan på SK 163 till GOT kl 16:20...
f37e1062bf9da5e620680ec968afb535.jpg

Gold loungen på Arlanda. Premiär för mig. Vilen förändring - snyggt jobbat SAS! Men rätt fullsmockat då även C/plus har tillgång så länge businessloungen renoveras. Hade nästan svårt att hitta en plats för mig o FruBossefin.

Varmkorv, lax mm.

Framme i Sas Gold Köpenhamn nu. Blev rätt besviken på Sas/ ground staff som flyttade mitt resesällskap från 1F till 4A i gaten helt utan förklaring. Vi reser på samma biljett och det var inte något flygplansbyte. Hade seq 2 & 3 och platserna (1EF) valde vi när vi bokade i maj. Killen som fått 1F sa att han hade 2F förut men att de hade flyttat honom med. Som tur var löste det sig då 1D förblev ledig. Efter lite shopping tar vi det nu lugnt i en knökfull lounge i väntan på SK440 till Göteborg. Det märks att semesterperioden är över på alla kostymklädda så mina shorts livar upp tillvaron lite

PS @Agö. Var har du gömt solen??

Last edited:
Framme i Sas Gold Köpenhamn nu. Blev rätt besviken på Sas/ ground staff som flyttade mitt resesällskap från 1F till 4A i gaten helt utan förklaring. Vi reser på samma biljett och det var inte något flygplansbyte. Hade seq 2 & 3 och platserna (1EF) valde vi när vi bokade i maj. Killen som fått 1F sa att han hade 2F förut men att de hade flyttat honom med. Som tur var löste det sig då 1D förblev ledig. Efter lite shopping tar vi det nu lugnt i en knökfull lounge i väntan på SK440 till Göteborg. Det märks att semesterperioden är över på alla kostymklädda så mina shorts livar upp tillvaron lite

PS @Agö. Var har du gömt solen??
Klarblå himmel nu (igen). I vart fall i Malmö.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen