Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just installerat mig på ARN T2 Aurora. Här är det rätt lugnt måste jag säga.

Lite OT: Har någon annan lagt märke till att säkerhetspersonalen på T2 ofta hittar på egna regler? De har specialinspekterat laserpekare tidigare och hävdat att allt med laser är olagligt. Idag var deostick vätska, vilket det aldrig varit tidigare när jag rest...

Nu i Sas Gold Köpenhamn. Blev hänvisad till bottenvåningen pga mitt Sk*E. Blev helt paff. Gick in och kollade i servicedisken som sa att allt såg ok ut och att mitt EBD låg i systemet. Enligt henne var Sk*E lika med guld i systemet. Är här till kl 14 om någon har vägarna förbi :)

Har just installerat mig på ARN T2 Aurora. Här är det rätt lugnt måste jag säga.

Lite OT: Har någon annan lagt märke till att säkerhetspersonalen på T2 ofta hittar på egna regler? De har specialinspekterat laserpekare tidigare och hävdat att allt med laser är olagligt. Idag var deostick vätska, vilket det aldrig varit tidigare när jag rest...
Be Swedavia skicka dom på utbildning
http://www.transportstyrelsen.se/gl...narsinformation/exempel_pa_vatskor_101215.pdf

Hälsningar från Air Canada domestic i Toronto. Här serveras fortfarande frukost klockan 11, men det är rätt urplockat. Hittade en passande tidning:

DSC_1868.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen