Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
I pop up-loungen (goda trekantsmackor!) på ARN. Här var det helt tomt i princip. Har lång tid på mig och ska kolla in den andra också.

På väg till DUB med SK och sen vidare till EWR och därefter HNL med UAs business-deal.

Hälsningar från Menziez Exc i T5, tar en "fika" innan jag "poppar upp" i till SAS popup lounge. De har börjat med Melleruds pilsener sen sist, på tapp med korrekta glas. Trevligt värre som omväxling till allt annat "blask"

Höll inte på att bli insläppt, de ville se boardinpass ( vilket de glömde bort i den allmänna disskutionen) de har börjat med en nuy restriktiv policy pga lite personal och hänvisar alla som har flyg från annat än F piren till den andra loungen. Det är oerhört bizzy här, 4 gäster jag själv inräknad samt en hantverkare... :)

Hälsningar från Menziez Exc i T5, tar en "fika" innan jag "poppar upp" i till SAS popup lounge. De har börjat med Melleruds pilsener sen sist, på tapp med korrekta glas. Trevligt värre som omväxling till allt annat "blask"

Höll inte på att bli insläppt, de ville se boardinpass ( vilket de glömde bort i den allmänna disskutionen) de har börjat med en nuy restriktiv policy pga lite personal och hänvisar alla som har flyg från annat än F piren till den andra loungen. Det är oerhört bizzy här, 4 gäster jag själv inräknad samt en hantverkare... :)
Jag upptäckte också denna trevliga Melleruds tapp i lördags när jag flög. Två glas smög ner i strupen innan det var dags för boarding vid gate 9. :)

Nu har jag hoppat över till Pop-up!, lugnt som på en relax på ett spahotell.. kanel 15% beläggning och aldelens stilla. Inte sett någon som har tagit en selfie ännu så jag får nog leka wana-be och göra det själv för att späda på fördomarna om resenärer under semestertider. :)

• Gilla
Reactions: olo
SJ Lounge, Göteborg.

En oas i en i övrigt hektisk och varm centralstation. Det bjuds på färska jordgubbar! SJ levererar.

Snart SJ Regional mot Trollhättan.

Hvis du har boardingkort med SK til CDG kan du vel ikke gå i Aviator? Og, har du med boarding med AF kan du vel ikke gå i SAS-guldlounge ?? Der må være noget jeg har misset her medmindre du har Diners til Aviator eller lignende? @FF#1

Last edited:
Pop-up loungen på Arlanda just nu,typ 7 Pers varav en barnfamilj. Ordinarie loungen desto mer folk men långt ifrån fullt! Får se hur det är på Kastrup runt lunch :) och Ålborg därefter

Hvis du har boardingkort med SK til CDG kan du vel ikke gå i Aviator? Og, har du med boarding med AF kan du vel ikke gå i SAS-guldlounge ?? Der må være noget jeg har misset her medmindre du har Diners til Aviator eller lignende? @FF#1
Ett Priorty pass kan vara bra att ha ibland....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen