Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i United Club SFO. Hade tänkt utmana det samarbete som united och lufthansa har även inom lounger och ta mig in i deras Global First Lounge, men det gick jag bet på då den inte öppnar förrän 8.00 och jag har boarding 7.55 till SEA (Går att ta sig airside mellan Dom. och Int. på SFO). Åker SFO-SEA-FRA-MUC-ARN-LLA med SEA-FRA i LH F.

Är på FRA mellan 8.30-12.00 och på MUC mellan 13.20-15.20 ifall nån vi bli gästad till FCL.

Sitter i United Club SFO. Hade tänkt utmana det samarbete som united och lufthansa har även inom lounger och ta mig in i deras Global First Lounge, men det gick jag bet på då den inte öppnar förrän 8.00 och jag har boarding 7.55 till SEA (Går att ta sig airside mellan Dom. och Int. på SFO). Åker SFO-SEA-FRA-MUC-ARN-LLA med SEA-FRA i LH F.

Är på FRA mellan 8.30-12.00 och på MUC mellan 13.20-15.20 ifall nån vi bli gästad till FCL.
Är det inte dags att sikta på Lufthansa Senator, med tanke på hur mycket du flyger i First med dem ;)

Sitter i OSL loungen i OSL. Sista flyget innan pappaledigheten framför mig. Förnyade även AY Silver idag. Intressant att denna lounge har bättre mat än SAS loungen, samma fenomen i CPH där jag föredrar Apartment framför SAS Gold.

Jo, onekligen vore det så, varje gång tror jag dock att det är den sista :p Fyra tor LH/LX F på ett år hade ju nått ganska långt :p
Jo man går ju miste om ganska många poäng när man lägger dem på EuroBonus. Två t/r till Kalifornien bör ju räcka för att nå SEN ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen