Hade jag sett detta i tid hade jag kunnat titta förbiHej från SAS gold lounge ARN. Inga BC-folk här och nästan slut på tidningar.![]()
Är detta i Schengen eller non-Schengen delen av flygplatsen?Sitter i Elite Loungen (hon/Gold) inne i LOTs lounge. Typ öde, jag och en till. Men gott vin o kallskuret.
Är det inte dags att sikta på Lufthansa Senator, med tanke på hur mycket du flyger i First med demSitter i United Club SFO. Hade tänkt utmana det samarbete som united och lufthansa har även inom lounger och ta mig in i deras Global First Lounge, men det gick jag bet på då den inte öppnar förrän 8.00 och jag har boarding 7.55 till SEA (Går att ta sig airside mellan Dom. och Int. på SFO). Åker SFO-SEA-FRA-MUC-ARN-LLA med SEA-FRA i LH F.
Är på FRA mellan 8.30-12.00 och på MUC mellan 13.20-15.20 ifall nån vi bli gästad till FCL.
Jo, onekligen vore det så, varje gång tror jag dock att det är den sistaÄr det inte dags att sikta på Lufthansa Senator, med tanke på hur mycket du flyger i First med dem![]()
Jo man går ju miste om ganska många poäng när man lägger dem på EuroBonus. Två t/r till Kalifornien bör ju räcka för att nå SENJo, onekligen vore det så, varje gång tror jag dock att det är den sistaFyra tor LH/LX F på ett år hade ju nått ganska långt
![]()
Schengen-delen..Är detta i Schengen eller non-Schengen delen av flygplatsen?