Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Premiär för mig i Yellow Room på Bromma i väntan på första kvällsflyget till Kalmar. Jag är faktiskt positivt överraskad; lugnt och skönt på en annars ganska trång flygplats.

Hej från Gold Kastrup! Här var det bulleribong - trodde först det var renoveringsarbete från nedervåningen men när jag tittade ner var det öppet till security (fast track). När försvann den väggen? Ganska störande med de slamrande plastlådorna.
Har ätit en ny godare typ av kycklingspett - nåväl allt är godare än fiskefrikadellerna :)

God kvall fran Hilton loungen Helsingfors Vantaa. Blev vegetarisk curry och ett glas rott. Snart blir det ner i rummet och basta, har fatt en uppgradering till Executive Plus rum. Det har Hilton Gold kortet ar vart sin vikt i guld nar man bor har mycket. 6 stays till Diamond om det nu kommer ge mer.

Hälsningar från Senator Lounge, Heathrow T2.

Efter att ha provat samtliga Star Alliance Gold konstaterar vi att denna hamnar på sista plats. Mycket pga den eviga kampen med att få till en ordentlig upphällning av Becks...

Betjänad bar är och kommer alltid vara till min (och ölens) fördel!

Hej från KRN! Snart på väg ner till ARN för att vara på plats inför morgondagens resa med BC:are till BCN. Morgonflyg suger stenhårt, så därför åker jag ner dagen innan för att slippa bete mig som en zombie hela dagen imorgon. Blir en tur in till Stockholm och därefter sömn på Radisson Arlandia.

Alu och fröken Alu "dinerar" på Kastrup Sas Gold inför flighten till Chicago. Tyckte det såg ut som @agehall i Bc hörnan, men det visade sig vara fel när jag gick fram för att hälsa. Ingen @Agö här idag?

Sitter i Air Chinas business lounge 71 i Shanghai, ok utbud av både mat och dryck. Väldigt mycket ledig plats på dom två våningarna.

Sitter i Lufthansas Senator lounge i Hamburg.
Det är en kort vecka för mig. :)

Idag serveras det Thai Green Curry soup och pasta med tomatsås.
Återigen bussgate A36... Jag undrar om det beror på vad flygbolaget betalar eller rent slumpmässigt beroende på hur upptagen flygplatsen är?
Jag ser ofta EasyJet plan vid bryggan men sällan SAS plan vid bryggan på kvällsavgång härifrån.

• Gilla
Reactions: doc
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen