Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SAS Gold Köpenhamn. Börjar lugna ned sig här, när jag kom hit vid 16:30-tiden var det överfullt och kaotiskt. Hade ingen koll att renovering av business-loungen pågår...

ARN T2 skall me BA 781 till LHR idag 80 minuter sen!
@doc är bokad på BA 783 men skall försöka komma med 781
Är ute på Basturesan som känns att det som dom 10 små pojkarna, vi är om jag förstår det hela 3 stycken nu.
Men om ingen blir stött så är det järngänget som åker @doc @xmit och jag.

Loungen serveras det överraskade bra mat i kväll, 3 sortes lax, janzonsfrestelse, laxpudding, lasagne, ostar, prinsesstårta och massor av annat, en väldig hög åtgång på maten.
Har bara sett köttbullar och potatissallad här förut!

Hälsningar från Menzies Aurora Lounge T2. Har mött upp med @011430121 nu och även jag avnjutit lax med riktigt god potatisgratäng. Helt klart ett lyft jämfört med tidigare utbud. Jag är waitlisted på BA781 så får vi se om de släpper om ombord mig eller om jag får vänta på BA783.

ARN T2 skall me BA 781 till LHR idag 80 minuter sen!
@doc är bokad på BA 783 men skall försöka komma med 781
Är ute på Basturesan som känns att det som dom 10 små pojkarna, vi är om jag förstår det hela 3 stycken nu.
Men om ingen blir stött så är det järngänget som åker @doc @xmit och jag.

Loungen serveras det överraskade bra mat i kväll, 3 sortes lax, janzonsfrestelse, laxpudding, lasagne, ostar, prinsesstårta och massor av annat, en väldig hög åtgång på maten.
Har bara sett köttbullar och potatissallad här förut!

Om du ska äta all den maten och mat på flyget så räknar jag med att du inte är så hungrig när du är framme.
Räknar med att det bara blir gemensam dricka då ;)

Hälsningar från loungen på Malta. Riktigt goda kyckling och mango wraps idag.

Som vanligt kändes det som att det kunde bli kaos idag vid incheckningen då alla stog i valfri kö trots att en av tre var för plus passagerare. Sen kom dock en chef och styrde upp lite då han pekade passagerare till olika diskar (totalt 12 olika) så det gick ganska snabbt iaf oavsett vilken kö man var i.

Fast det här med plus funkade ju inte iaf, men de behöver tydligare skyltar här.

Men då air malte sköter all incheckning här kanske de kan ha speciella diskar för alla som har tillgång till loungen helt enkelt...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen