Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näe! Vilket otroligt fusk, DIT vill jag också åka! Ha det så himla trevligt!

Ja, det ska bli spännande. Blir inte sämre av att resan är betald av min arbetsgivare heller (fast det innebär ju förvisso att jag måste jobba en del där, men jag ska nog hinna se sköldpaddor ändå).

Gäller bara att lyckas ta sig dit först. Som jag skrivit om i denna tråd: SKARPT LÄGE - riskerar missa anslutande flight idag lördag | Sida 6 | BusinessClass.se så har det ju varit lite problem, men nu har jag fixat en alternativ routing. Just nu får jag åka hem igen och återkomma till Arlanda imorgon bitti för att åka med KLM.

Sitter i CPH, guld loungen och väntar på SK-taxin kl 1715 hem till GOT. Haft en liten mileage run ner till Barcelona, vilket borde generera nånstans mellan 20-25k in på mileskontot med kampanjer. Rätt seg nu iaf, vaken sen 0430. :)

En okristlig tidig morgon började 04.10 MDT för att hinna med US Airways från DEN till PHX med avgångstid 05.55. Gick snabbt från centrala Denver till DIA i morse.

Njuter nu som alltid av ett besök i US Airways Club där service utbudet och nivån är världsklass. En bagel gick att få i alla fall.

Cluben ligger vid A-piren, nära gate A20. Jag åker nu till JFK med något så sällsynt som full service från US Airways. Vad gör man inte för 210 TP?

ARN T5 loungen, sitter och väntar på AY 2634 till HEL för att sedan åka med AY 995 till LHR.
Trodde aldrig att jag skulle göra en MR resa, men nu är det så för att uppnå BA guld.
Detta är ett BC syndrom, som jag har smittats av.
Kommer att på på Park Inn på LHR, hem samma väg i morgon.
Sedan öppnas den fina värden med GF, samma Cola light som på övriga ställen men men.
Tack @doc, står i stor tacksamhets skuld till Dig.

ARN T5 loungen, sitter och väntar på AY 2634 till HEL för att sedan åka med AY 995 till LHR.
Trodde aldrig att jag skulle göra en MR resa, men nu är det så för att uppnå BA guld.
Detta är ett BC syndrom, som jag har smittats av.
Kommer att på på Park Inn på LHR, hem samma väg i morgon.
Sedan öppnas den fina värden med GF, samma Cola light som på övriga ställen men men.
Tack @doc, står i stor tacksamhets skuld till Dig.
Lycka till på din MR. Jag hoppas allt går bra och att du får mycket nytta av guldet! Ser fram emot rapport på BC-träffen den 23 augusti. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen