Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies business arlanda terminal 5..... kl 12.10 och bara frukostbröd med ost skinka. Slitna fåtöljer. Nej, detta var ingen höjdar- lounge. På väg mot Bergen med DY.

I SAS Gold T5 ARN på väg mot Dublin med min far. Han vet fortfarande inte vart vi ska åka. :)
Det var rejält kaos på T4 idag då baggagebandet inte funkade (hade med mig en väska ner från Luleå som bara skulle åka till Arlanda och får vänta på mig här i ett baggageskåp tills jag kommer hem) så baggagevagnarna kördes in i ankomsthallen och lastades av där. Priobaggage funkade dock föredömligt - först kom en halvfull kärra med priotaggade väskor innan 2-3 proppfulla kärror med alla andra väskor kom.

AA Admiral's Club på SFO där jag inväntar flyget till LAX. Efter ha kört 200mil på fem dagar skall det bli skönt att flyga lite :)

Fast, jag kommer åka upp och ner I-25 korridoren mellan Denver och Fort Collins ett antal gånger denna veckan. Det är 10 mil varje väg :)

Annars en trevlig lounge, och hela Terminal 2 här på SFO är rätt fräsch..

• Gilla
Reactions: doc
Hej från Air China First Class Lounge Peking i väntan på SAS till Köpenhamn. Superlångsamt WIFI, tog en halvtimma att koppla upp sig.
Äter riktigt goda dumplings som jag sköljer ner med det lokala rödvinet Great Wall cabernet sauvignon som är förvånansvärt bra :) De kinesiska viner som jag tidigare provat har inte varit särskilt bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen