Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl ganska typiskt för kinesiska bolag, i alla fall enligt mina begränsade erfarenheter.

Konstigt nog är det första gången jag flyger med ett kinesiskt bolag. :) Men jag är väl inte speciellt chockad, då jag spenderat en hel del till i Shanghai senaste åren. :)

Inte för att jag är ett kontrollfreak, men det är bra störande när det är 50 minuter efter avgångstid och de fortfarande inte annonserat ens en gate för flighten. Står inte ens Delayed som på några andra...

Suck... Ignorance is bliss finns det ju ett uttryck som heter. Jag gick och snackade med lite personal eftersom det fortfarande in står någon info eller gate ange min flight som skulle gått 16:50 (kl e 19:00 nu). De sa till mig att den kommer gå kl 23...

BC.se-hörnan på ARN är för tillfället upptagen av franska pensionärer som dricker vin och röker e-cigaretter. Känns smått bisarrt att se någon sitta och blossa utan att man känner tobakslukten ;)

Suck... Ignorance is bliss finns det ju ett uttryck som heter. Jag gick och snackade med lite personal eftersom det fortfarande in står någon info eller gate ange min flight som skulle gått 16:50 (kl e 19:00 nu). De sa till mig att den kommer gå kl 23...

Har du kort eller hemförsärkring som täcker för flygförsening mot kvittot? De betalar ofta för mat och förfriskningar.
Jag har hört att någon BC are som drack chanpagne (ej från taxfree) på flygplatsens bar/resataurang och fick ersättning. :)

Stort tack till possum som släppte in mig i Goldloungen på Arlanda! För min del mitt första loungebesök, utforskar för tillfället allt ät- och dryckbart.. :)

Har du kort eller hemförsärkring som täcker för flygförsening mot kvittot? De betalar ofta för mat och förfriskningar.
Jag har hört att någon BC are som drack chanpagne (ej från taxfree) på flygplatsens bar/resataurang och fick ersättning. :)

Ingen aning och jag är för lat att kolla upp det också. :) Nu har de ändrat till 00:10 också...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen