Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Troligen, men först kämpade jag med Homerun. Jag har ett konto där, med namn och lösen inlagda som 'memo' på min iPad, då de aldrig kan kommas ihåg. Så vid inloggning väljer jag från min memo och copy till användare. Då måste jag tillbaka till memo och läsa av mitt lösen, som kopieras, då minns inte inloggningen att jag matat in användare, utan vill ha det på nytt. Jag ger upp och njuter av en lugn stund i loungen. :)

Mitt användarnamn är mitt mobilnr, har du det inte så?

Har för mig att homerun1x inte finns på Arlanda, men jag brukar dock använda eduroam eftersom att det är lättare att logga in med det på Arlanda.

Mitt användarnamn är mitt mobilnr, har du det inte så?

Har för mig att homerun1x inte finns på Arlanda, men jag brukar dock använda eduroam eftersom att det är lättare att logga in med det på Arlanda.

Användarnamn är väl alltid mobilnr? Jepp 1x finns :)

Sitter och värmer upp loungerumpan på SAS Gold/T5 inför 6h på FCT som börjar bara jag lyckas släpa mig till FRA.

Hälsning från Royal Silk Lounge vid D-piren på BKK. Ska med FM840 till Shanghai om några timmar. Flighten är minst 2hr försenad sa dem vid incheckning. Ingen gate har kommit upp, så jag har spatserat runt här o letat lounger som en dåre, utan att fatta att jag gick en våning upp från dem... :)

CPH SAS lounge. Sjukt trött, sov en timme på planet hit. Har varit uppe sedan 10.00 igår och kanske kom direkt från nattliv med goda vänner och affärskamrater...

Inte för att jag är ett kontrollfreak, men det är bra störande när det är 50 minuter efter avgångstid och de fortfarande inte annonserat ens en gate för flighten. Står inte ens Delayed som på några andra...

Inte för att jag är ett kontrollfreak, men det är bra störande när det är 50 minuter efter avgångstid och de fortfarande inte annonserat ens en gate för flighten. Står inte ens Delayed som på några andra...

Det är väl ganska typiskt för kinesiska bolag, i alla fall enligt mina begränsade erfarenheter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen