Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på flygplatsen i Pula, Kroatien nu för SAS-flighten hem till ARN om en timme. Ingen lounge på denna (lilla) flygplats. Gick dessutom inte att checka in online, och givetvis ingen prioincheckning eller fast track i security, men gick rätt så snabbt ändå.

En trevlig sak här är att de har en terass med bra utsikt över landningsbanan. Ska gå ut dit nu strax och se om jag kan få nån bra bild på vårt plan när det landar från Stockholm.

Har parkerat mig i Sas Lounge GOT i väntan på den stora premiärflygningen Göteborg-Aten med Sas SK2939! Provade att gå igenom väggen förut och det är helt klart ett lyft. I loungen är det ganska mycket folk, men lugnt ändå. Misstänker att inrikes+EBS spelar roll på antalet. Det serveras fisk- och skaldjurssoppa samt kycklingsallad med broccoli och remouladsås. Två flaskor rosé står uppdukat utöver det vanliga. Lägger upp lite bilder och recension av premiärflygningen under veckan :)

Snart boarding och tal från Fredrik! Han kom även fram och hälsade på mig, mycket trevligt! GOTLandvetterAirport

Attachments

• ForumRunner_20140701_145544.png
    ForumRunner_20140701_145544.png
    491,9 KB · Visningar: 355
Last edited:
Sitter i SAS Gold Lounge CPH och jobbar lite denna onsdag morgon. Tomt i Fasttrack så det gick snabbt att komma igenom.
Om någon vill gästas in så är jag här till 11.

Sitter i SAS lounge på LHR T3 nu. Har förflyttat mig hit efter en stund i SQ KrisFlyer lounge. Jag ska försöka komma med en tidigare flight så gaten skickade mig hit då jag är standby. Flighten är överbokad så jag har väl inga jättechanser direkt. Har iaf sagt jag accepterar en downgrade till Go bara jag kommer med. :)

Om min fru undrar hur mycket jag älskar henne kan jag nu svara henne på ett sätt som alla ni här förstår: jag accepterade en nedgradering till 12E, mittensäte med min väska placerad längst bak i planet. Det ni, det är kärlek! ;)

Om min fru undrar hur mycket jag älskar henne kan jag nu svara henne på ett sätt som alla ni här förstår: jag accepterade en nedgradering till 12E, mittensäte med min väska placerad längst bak i planet. Det ni, det är kärlek! ;)

Du går alltså miste om den fantastiska måltid som serveras i Plus!!!

Hälsningar från SAS Gold Lounge, Arlanda. Fåtal personer här. Inga köer någonstans. Ensam genom fast track. Väldigt lugn och stilla.

Jag fuskar och säger hej från Gate 17 på ARN. Ska med 11:45 till IST för att sen åka vidare till BKK. Här är det inte lugnt. JÄTTELÅNG kö till passkontrollen. Flighten är överbokad och de uppgraderar folk med *S, så det är verkligen charterflygning idag. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen