Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var där? Jag kommer nog kanske att ta mig in till stan under dagen den 4:e, ankommer BKK 06.25 och åker vidare till HKG 16.00.

Jag landar i BKK kl 14:15, så vi skulle kunna säga hej på flygplatsen kanske, men då sitter ju du i loungen redan. :)

Tyvärr är jag inte i Bangkok under helgen då jag ska på bröllop något söder om Hua Hin. Taskig tajming.

Okej. Vi får synas på Monks igen, kanske är enklare, även om jag inte är helt hundra på det. ;)

Bråkade med dator och ny mobil till seeent i natt, så det vart skönt med sen utcheckning idag.
Hann inte/iddes inte med någon tur till loungen, utan gick direkt ombord på flyget hem till KRN, så nu väntar vi på att taxa ut.
Sitter på 1D med ledigt mittensäte, precis som på nerresan. Skönt!

TK loungen IST, nu är det lugnt här jämför med innan och vi kan hitta en egen hörna, dock inte BC...... Lite varmt säkert 26-28 grader. God mat och och vi jobbar för att tömma baren med drycker. Synd bara att vi inte stannar i IST istället för underbara Indien.

Senator i ZRH. Äntligen har jag hittat Mövenpick-frysen! Den är ju inte osynlig, står bara lite oväntat.

Tack Senator som förklarade i en tråd någonstans, någongång. Jag lade den infon på minnet... =)

Sitter på ARN T2 Aurora Lounge just nu. Blev rätt sen hit idag - kände mig stressad för att hinna med KL1118 när jag inte lämnat kontoret i centrala stockholm vid 17. Jag gillar att vara på flygplatser i god tid.

Vid säkerhetskontrollen på Stockholm Arlanda T5.
Det är jättelång kö så här tidigt på morgonen. Både i vanliga kön och i Fast track (som sträcker sig ända till utanför boardingkortskontrollen).
Att döma från resenärernas klädsel, gissar jag att stor del av dem är på semester.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen