Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SAS lounge GOT. Lite frukost innan det bär av till Düsseldorf. Kaos i incheckningen då Germanwings tog över linjen igår eftermiddag och all information om hur saker och ting inte verkar finns och systemen inte funkar. Nöjd med att jag checkade in online även om jag hade velat försöka få nödutgångsplats väl på flygplatsen.

Jag måste ha varit i fel lounge... Jag har varit i den med den långa baren aka rökrummet.

Jaha, den delen har jag faktiskt aldrig varit uppe i. Det är på "mellanplan" du hittar glassen. Och Olle A har nog rätt, trappan svänger 90° så det är bara att vika till höger när man kommit upp så hittar man frysboxen.

Tänk vad lite glass kan göra en människa lycklig...
Själv tog jag min första utomhusglass i Kiruna i förra veckan.
Kändes bra!

Mkt trevligt att ses!

Budapest var mkt trevligt. Avsmakningsmeny på såväl Csalogany 26 som Onyx, club floor på Sofitel Budapest Chain Brigde och sen hemfärd ombokad från C med OS via VIE till C med LH via MUC och kom hem en timme tidigare tack vare en kreativ incheckningsagent som tryckte in mig på LH-kärran som avgick 18 minuter efter det att jag kom till flygplatsen. Bra jobbat där!

SAS Business Lounge, Newark i väntan på SK902. Ska försöka få några timmars sömn ombord men ska nog åtminstone smaka på maten.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen