Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sas loungen Arlanda. Gästboken hade smitit men nu är den på plats igen.
Väldigt mycket folk på ARN idag. Kö i fast track hela vägen bort till entren.

Hälsning från Rom FCO och Avia-loungen. SAS har uppenbarligen bytt från gamla Mosaici till denna lounge som jag testat tidigare när jag rest med LH. Snäppet bättre än förra loungen men inget för den hungrige. Självservering i baren.

SAS tycks för övrigt ha bytt handlingbolag i Rom, de verkade inte ha koll på EBG/EBD-regler för bagage och kön för priocheckin var full av Go-passagerare utan status. Å andra sidan var det numret på den disken som stod på skärmen för alla passagerare så resenärerna gjorde sitt bästa. Hoppas på lite bättring...

SJ Lounge på Stockholm Central. Blir ett snabbt besök för lite frukt och kaffe innan jag springer vidare.

Lyfter klockan 11:25 mot Göteborg, passade på att gå över till T5, skrev en liten kråka i gästboken. En Dansk sitter i soffgruppen men inga medlemmar :(

Sitter i SAS loungen på CPH. Sitter i sofforna bredvid BC-hörnan. Iaktog precis en gubbe plocka BC-taggar. Först tittade han lite frågande ner i skålen sedan tog han en näve typ 3-4 stycken stoppade ner dem i en plastpåse & tog sedan en näve till. Han saknade BC-taggar på nuvarande bagage så han tänkte kanske utsmycka alla sina väskor. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen