Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har väldigt svårt hälla upp en Becks från tappen utan att den svämmar över. Lufthansa Senator Lounge, Berlin Tegel.......
Dette er en alvorlig sag! Du behøver BC.se assistance!! Indtil da, forsøg med større glas; hæld lidt mindre i glasset end du ellers vil drikke - og endeligt: hold glasset på skrå og lad tappen røre glassets inderside under processen. Og, til sidst: håndtaget helt i bund i de få sekunder processen varer.....

Har väldigt svårt hälla upp en Becks från tappen utan att den svämmar över. Lufthansa Senator Lounge, Berlin Tegel.

Beror inte på berusning utan mer för att det verkar vara något av ett konststycke...

Fruktansvärda scener har utspelat sig när jag försökt mig på att betvinga denna maskin, uppenbarligen är det svart magi inblandat på något sätt.

Det slutar oftast med att jag tar en flasköl istället :)

Rätt trångt i SAS loungen på Landvetter. På väg till PVG via CPH i business med mamma Dreamliner på Sambo Dreamliners förslag som tack för all barnvakt. Det roliga är att hon inte vet var vi ska ännu!!!

Sitter i Club Lounge på IC Dubai Festival City. Idag server de Champagne och ostron. Undrar om de inser att de kommer gå tvärback på mig som kund idag. Dags att tömma kökets förråd... ;)

Emirates First Class Lounge på DXB. Har precis fått skorna putsade, vilket ju behövs efter en arbetsvecka i öknen... Sitter nu o tar en kopp kaffe vid A6-gaten för att ta EK157 till ARN kl 5:55. Har plats 1K. Hade beställt Emirates bil till klockan 4:15, så jag skulle få sova så länge som möjligt för att sen vara vaken på planet. Dock har nått knasat till sig, för de dök upp 1:30, ringde till mitt rum och väckte mig. Sen ringde nån supervisor o pratade med mig o sa att han inte kunde låta bilen vänta till 4:15, så det var nu eller så blir det ingen skjuts till flygplatsen. Jag svarade, jag tar en taxi o försökte sen somna om, men det var ju kört, så vid 3:30 så checkade jag ut. Hotellet körde fram en stor Jeep Cheroke och körde mig till flygplatsen.

Min plan var ju att vara vaken o klämma ur allt jag kunde längst fram i First, men jag kommer nog sova tror jag. :)

Hälsningar från SAS Gold Lounge, Köpenhamn. Idag gick det väldigt slow i fast tracken, ca. halvtimman, vid 11-tiden. Kanske pga av helgdag idag i Danmark?

Hälsningar från Air France loungen på 2E på CDG.

Sitter här ett par timmar om nån är i närheten innan jag drar vidare till Seoul.
Godt at se dig igen. Jeg savner dig og dine superdeals! F.eks. rejser jeg på mandag BUD-YYZ-BUD på en MR efter din opdagelse af TK's superdeal sidste år, Mange tak!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen