Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från bc.se-hörnan på Arlanda T5! Nya fåtöljerna helt ok, bordet dock för litet. Drar mot Zürich om en liten stund för vidarebefordran till varmare breddgrader.

SAS Gold, Kastrup. Avresa med SK404 till Stockholm om en timme. Några smitare försökte komma igenom FT men blev bryskt hänvisade till den normala kontrollen (de hänvisade till påskerbjudandet).

Ikväll väntar hemmapremiär för Bajen på Nya Söderstadion. Och marschen nedför Götgatan och över Skanstullsbron förstås.

Dricker öl i panoramaloungen, Zürich (E-gaterna). Drar ihop sig mot boarding för LX242 mot Dubai, sen blir det bil till Abu Dhabi. Vädret ser lovande ut!

Ikväll väntar hemmapremiär för Bajen på Nya Söderstadion. Och marschen nedför Götgatan och över Skanstullsbron förstås.

Grattis till platsen i allsvenskan. Så här bra har ni väl inte startat superettan sedan dackefejden, kan ju inte sluta med något annat än att ni går upp ;)

Hälsningar från LOT Business Lounge (Polonia?) på WAW, Fredrik Chopin. Man kan bygga små goda smörgåsar av de polska ostarna och charkuterierna. :) På väg mot CPH efter några dagars produktiv semester:

Flygning: 3 750 EB-poäng
Två nätter på Scandic: dubbeldipp-kampanjen ger 1 000 EB-poäng och dubbla nätter kampanjen ger fyra nätter på väg mot 3rd floor och 11 200 Scandic-poäng.
En natt på Best Western: 600 EB-poäng och en natt för att behålla platinumstatus.
Två stays på Hilton/HGI: Två nätter till avklarade för att få HH gold genom CWT-erbjudandet, samt några tusen HH-poäng och några hundra EB-poäng (har inte orkat räkna ihop notorna).
Hertz: 500 EB-poäng.

Riktigt så här bedömde jag inte mina resor för två år sedan...

Hälsningar från LOT Business Lounge (Polonia?) på WAW, Fredrik Chopin. Man kan bygga små goda smörgåsar av de polska ostarna och charkuterierna.........
Hvis det er Polonez er det den bedste af de tre LOT-business lounger jeg kender på WAW! Et godt valg, god atmosfære.

Sitter nu i Malmö Aviation loungen på Landvetter i väntan på flyget till ARN.. Bra utbud av biltidningar idag! :) Lugnt i loungen, bara jag som är här.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen