Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS gold lounge Arlanda. På väg på USDM-resa till Jordanien. Dit via Wien och Cairo. Extremt mycket folk på ARN idag. Längsta kön jag sett till security. Tack o lov för fast track. Loungen ganska öde dock. Ingen i BC-hörnan.

Tar en Aperol Spritz i den bemannade baren i Senatorloungen ZRH som uppvärmning inför anslutningen till Rom. Bra lounge men trist att hela baren är rökområde och att schweizarna älskar stinkande cigariller...
Ursäkta men resten av loungen är ju rökfri och nästan hela flygplatsen är ju rökfri så är det så dåligt att det finns ett anständigt ställe där de som vill kan röka?

Hej från SAS gold lounge Arlanda. På väg på USDM-resa till Jordanien. Dit via Wien och Cairo. Extremt mycket folk på ARN idag. Längsta kön jag sett till security. Tack o lov för fast track. Loungen ganska öde dock. Ingen i BC-hörnan.
Tråkigt för oss som skall på BC träffen i kväll, då kommer ju inte Du! Vilken klass reser Du i?
Trevlig resa.

Ursäkta men resten av loungen är ju rökfri och nästan hela flygplatsen är ju rökfri så är det så dåligt att det finns ett anständigt ställe där de som vill kan röka?

Rökrum är helt ok - men onödigt att göra "världens längsta bemannade loungebar" med hygglig utsikt till en no go-zone för den absoluta majoriteten ickerökare. Men Schweiz är ju inte alltid i framkanten på alla områden, om man uttrycker sig försiktigt...

Det var fullt i BC-hörnan i CPH så jag fick sätta mig längre bort......dvs rätt bra med folk i loungen idag.....

Nu är jag i THAIs långa Royal Silk Lounge på Bangkok flygplats och äter lite frukost.
Tack vare taxichafförens skickligthet (?) kom jag till flygplatsen från Makkasan område i ca en kvart.

Det ska bli THAI A380 till Tokyo Narita.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen