Friskytten
Medlem
Hänger lite extra tid på loungen OSL efter att SAS har hjälpt mig att missa en anslutning. Men champinjonsoppan är OK 
Nu är jag på Tiger Airways flight till Singapore.
Beläggning är ca 90% men jag fick ledigt säte bredvid mig. Det är kanske tack vare BMI Gold?![]()
Det afhænger så sandelig af øjnene der ser: Tiger Airways er en forfriskende airline og en god måde at møde en moderne discount airline på. Lavpristerminalen er da også spændende at se? Har fløjet Tiger et par gange og alt lykkedes for mig. Life is an adventure. Det er diversiteten der beriger flyoplevelserne og det totale eventyr...?? Jeg synes da at det er herligt at Doctoren tager temperaturen på East Asian LCCs. Ligesom jeg har nyligt prøvet VietjetStar med success i Vietnam. Scavengers have more fun...Jetstar Asia är ett bättre alternativ då de avgår från Satellitterminalen på KLIA och dessutom kan man tjäna Qantas miles på deras flygningar. Priserna ligger på samma nivå som Air Asia och Tiger.
Jag träffade Fedup som var på väg till New York här på FCT i Frankfurt.
Kanske första spontan BC träff på FCT?
Jetstar Asia är ett bättre alternativ då de avgår från Satellitterminalen på KLIA och dessutom kan man tjäna Qantas miles på deras flygningar. Priserna ligger på samma nivå som Air Asia och Tiger.