Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror du landade efter mig. Kom 2 små SAS-kärror på raken

Stämmer säkert bra då.kom i 737-600 (tror 738 från Arn landa strax efter). Nya service konceptet..gäsp. En ny måltid(box) inga glas..överlag rätt trött crew tyvärr. Ska lägga upp en bild lite senare i nya plus tråden..

Last edited:
Sitter i LUX i väntan på sent SK2584 till CPH. Loungen stängde för 10 min sedan men de har inte slängt ut oss. Typ 5 Pers i loungen...

Sitter i loungen på EWR. Har en kall Brooklyn Lager och hoppas på att bli mirakeluppgraderad från Plus till Business... Men det verkar vara knökfullt. Loungen är dock inte knökfull ännu, räknar till 25 pers.

BC-hörnan på ARN T5 nu och ett par timmar till. Anlänt från Malta och ska vidare hem till Kiruna. Ingen mer resa förrän 1 maj inplanerad...

BC-hörnan på ARN T5 nu och ett par timmar till. Anlänt från Malta och ska vidare hem till Kiruna. Ingen mer resa förrän 1 maj inplanerad...

Hann en snabb sväng in till loungen på MLA också...

Strulade till sig med taxin från hotellet. Jag förbetalade en bil vid utcheckningen på Hilton, men den som hämtade mig var visst en helt annan bil, så han ville ju ha betalt. Inga uttagsautomater fungerade, men jag hade en svensk "om-utifall-att"-femhundring som jag kunde använda i en växlingsautomat.
Har snackat med hotellet, så jag ska få pengarna tillbaka.

Arlanda T5 SAS Gold Lounge i avvaktan på SK169 till Göteborg. Hyfsad cirkulation på folk. Någon typ av Fish Cakes på buffén ikväll.

Sitter i SAS loungen på Helsingfors Vanda, lugnt som bara den. Endast 3 personer här. Avfärd till ARN och sedan vidare till GOT för lite Sushi i ankomsthallen. ;)

Jag sitter i SAS Gold lounge på Stockholm Arlanda T5 nu.

Trots att jag la in mitt LifeMiles konto vid internet check in, fick jag EBG på boardingkortet.
Automaten kunde inte fixa Avianca LifeMiles då det inte finns som val när man ändrar bonuskort på automaten.
Jag gick till bemannad disk och det var inga problem att få ett nytt boardingkort med LifeMiles nummer.

Det som är lustigt är, sträckan mellan Stockholm-Köpenhamn står det MU, medans sträckan mellan Köpenhamn-Beijing står det CC efter OpUp på SK995.
Om detta stämmer, får jag miles enligt SAS C klass, right? Jag håller tummarna.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen