Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tomt här i SAS lounge, GOT. Morgonespresso innan MR mot AGP. 10k poäng för 2033kr, fortfarande nöjd över detta fynd!

Min första riktiga vända på flygplatsen MR, känns på många sätt som ett nytt lågvattenmärke... :D

Mycket bra deal den skulle man ju hakat på...ända trista inte få känna på "värmen" i AGP :) men miles betyder ju mer..

Kör du plus ner, då får du rapportera ska göra denna rutt om en månad med familjen.

Nu är jag i Sas Lounge Göteborg. Folktomt och lite frukost kvar. Nu väntar ett hopp ner till Köpenhamn och sedan vidare över pölen till det stora äpplet :cool:

Missade iRobert med en timma :)

Nu är jag i Sas Lounge Göteborg. Folktomt och lite frukost kvar. Nu väntar ett hopp ner till Köpenhamn och sedan vidare över pölen till det stora äpplet :cool:

Missade iRobert med en timma :)

I Sas Gold København. Lite folk. Sitter i hörnan. Snart SK909 i Plus. Blir intressant att testa Sas på longhaul. Har inte jättestora förhoppningar, men det blir nog bra ändå!

T2 på Arlanda. Förhållandevis tomt idag. På väg till LHR, så det ser ut att bli hela flygkostcirkeln idag (utgår rekommendationerna från flygläkarna på BC.se):

Vin
Öl
Gin
Tonic
Champagne

Jag är nu i SAS loungen på Kastrup.
Halvfullt och ganska lugnt.
Har tagit äppeljos med kolsyrat vatten i ett vinglas så det ser iallafall ut som vitt vin.&:p

CIP PrimeClass loungen på Skopje - Alexander the Great Airport (SKP). Här finns allt man vill ha kl 03.30 på morgonen... Kaffe..

Herr sembl och undertecknade på väg hem efter en vårlig helg och flera äventyr i Makedonien.

Det blev ett snabbt besök i Sala 77 loungen på PVG innan vi satte oss på planet hemåt. Sträcker ut oss i Scandinavian lounge på CPH nu efter 11,5 timmes flygning. Snart hemma :)

Det blev en rejäl BC-träff i SAS Guldlounge på Arlanda nu på morgonen, helt oplanerat. Martin, jag och vår nya kollega Malin ska en snabbis till Köpenhamn över dagen för möten, och det visade sig att Telelina, Sembl och Christian R planerat in detsamma, med samma flyg.

Riktigt trevlig långfrukost med gott sällskap. :) Ovant för mig, jag är van vid flighter runt 6.30, 6.40, 7.00 eller liknande när det i princip bara blir in och ut ur loungen för att kasta i mig en smörgås och en kaffe.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen