Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag i Singapore airlines Krisflyer lounge i Bangkok som stänger klockan 23 idag.
Först gick jag till Eva Air loungen men den öppnar inte förrän 00.30.
Efter en 1 km promenad kom jag fram till denna lounge istället.
Utbudet är inte lika bra nu kl21 än mitt på dagen men ändå rätt bra.
Thai curry med anka blev det.
Jag ska med Turkish airlines B777 som har 8 första klass säten men inga första klass biljetter.
Jag fick tag på ett sådant igen.:)
Inte illa att få detta säte båda vägarna på en biljett som kostat 9000kr.

Det är helt tack vare tips från Bc.se som jag visste att man kunde få tag på de sätena.:)

Last edited:
Äntligen får jag göra debut i den här tråden. Sitter nu i SAS guld på Arlanda T5, lite nervöst räckte jag fram mitt boardingkort, men innan dess möttes jag av ett leende och "hej, hur står det till" inga problem, blev varmt välkomnad in och nu har nervositeten släppt. Glömde dock fråga om BC- taggar, gör det strax.

One more, efter 7 timmar i Ethiopians ekonomiklass, fast med tre säten för mig själv sitter jag nu i Ethiopian Cloud Nine lounge på Addis Abeba Bole International. Blir väl två timmar här innan kärran mot Zanzibar lyfter.

One more, efter 7 timmar i Ethiopians ekonomiklass, fast med tre säten för mig själv sitter jag nu i Ethiopian Cloud Nine lounge på Addis Abeba Bole International. Blir väl två timmar här innan kärran mot Zanzibar lyfter.
Godt at se dig her i Africa, FlyingFire. Jeg synes loungen i Addis er fin og eksotisk? Mange lune retter. Og WiFi virker fint, hvilket ikke er almindeligt i Ethiopien....God tur, jeg er spændt på om flyet til ZNB går til tiden

Är i Turkish businessclass lounge. I Istanbul.
Det bästa i matväg jag har sett hittills i en business lounge.
Här finns det mesta.
Extra plus för de kodlåsbara förvaringsskåpen.:)

SAS Gold på Kastrup. På väg med SK436 till Göteborg. Hem ikväll med SK449, har vi någon göteborgare som är i loungen på Landvetter fram till kl. 18?

SAS Gold på Kastrup. På väg med SK436 till Göteborg. Hem ikväll med SK449, har vi någon göteborgare som är i loungen på Landvetter fram till kl. 18?
Tjopp, då sitter jag under dig antar jag. :) (lät ju nästan lite skamligt) Menar jag sitter i SAS loungen på Kastrup.
Nu är jag förvirrad.. varför ligger inlägget på 12:28?? klockan är ju inte så mycket.. eller??

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen