Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från TK-loungen i IST, när jag kom för en dryg timme sedan var här rätt lugnt, men nu är här helt fullsmockat.

.....Silverkris lounges...Singapore. Tycker att alla SQ-lounger har lite deprimerande murriga färger. Men mycket mat finns det om man är sugen.
Jeg er fuldstændig enig!!! Synd, fordi loungerne er så tæt på at være perfekte. Men de er for mørke, triste farver, for lidt udsigt. Apart from that: Absolutely World Class.....

Hälsningar från en SATS lounge i SIN T1 på väg till OSL via IST. Skapligt utbud men hade förväntat mig bättre utbud, men bra internet så man hålla sig uppdaterad.

Sitter i Schengen Senator-loungen på Frankfurt T1. Åker hem till Arlanda med SK638 kl 18.20.

Last edited:
Hallå även jag från FRA! Schengen SEN, mot ARN kl 19:50.

Aschianna (som jag fick lära mig att det heter) First var mycket trevligt. Jag var ensam... Flera kommentarer kommer senare, slutsatsen iaf är nog att Thai F är strået vassare...

....SATS lounge i SIN T1 på väg till OSL via IST. Skapligt utbud men hade förväntat mig bättre utbud, men bra internet så man hålla sig uppdaterad.
Jeg var der for 2 uger siden (se ovenfor) og var meget begejstret da SATS kun er 3djepartslounge (med et par undtagelser, inklusiv Asiana?). Maden var da utroligt velsmagende og altid fornyet!? Rigtig mad, hvor man fik lyst til at spsie sig mæt. Så du det avancerede 3-D TV i high resolution? Staff var utroligt søde at tale med.

Godkväll från Thai Airways Royal Silk Lounge, Kuala Lumpur. En liten trevlig lounge med utsikt över platta och startbana. Sånt gillar jag, i stället för Singapore Airlines instängda lounger. Fick just lära mej att "Kuala" betyder 2 floder som möts och " Lumpur" betyder lerig (muddy). Kan ju vara bra att veta om man kommer med i "Postkodmiljonären". :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen