Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smuttar på en kaffe och Bailey's i Menzies Aurora Lounge på Arlanda. Väntar på AF1263 som ska ta mig till Paris för vidare färd till Amsterdam. Mitt första besök i denna lounge, och jag upplever den som helt klart trevlig. Bra utbud av mat och dryck för att vara en 3: parts lounge.

Salon Air France Paris Charles Du Gaulle Terminal 2F. Väntar på sista benet på den a resa. 10 segment och lite drygt 20 000 flugna miles, så ska det faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till Rotterdam och börja packa ihop lägenheten.

Jaha, då var man i AA Flagship lounge vid gate K19 på Chicago O'hare. För att vara en flagship lounge så är den ju pytteliten och det är tokfullt här...

Sitter i BC-hörnan på CPH nu. Försökte komma med en tidigare flight hem, då vi landade tidigt, men det gick ju såklart inte för jag hade incheckat baggage.

Sitter i SAS Lounge på ARN T5 - finns det någon annan BC:are här?

Från kl 21 - 22.30 är jag i SAS Lounge på CPH - någon som är där eller kommer dit?

Last edited:
Hälsningar från Lufthansas (Senator) och SAS respektive lounger på Newark. I mitt tycke vinner Lufthansa denna match, varm mat och ett större utbud än vad SAS har.

SilverKris Lounge i Singapore T3. Venter på TG404 til Bangkok. Thai's lounge er i T1 og åbner først kl. 10. Så SQ giver mig adgang efter lidt debat. Loungen er worldclass, konservativ. Farverne er lidt kedelige: brunt, brunt, og brunt...Champagne og fadøl er her, men jeg er lidt træt efter 13 timer med SQ fra AKL til SIN i economy. Fik dog en "full lie-flat bed" da economy var halvtom.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen