Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, just ja, du har ju också EBG numera. Det hade jag glömt bort. Då hade du kunnat traska över dit istället utan problem.

Jag och FruAgehall spenderade en hel eftermiddag där. Vi tänkte vi skulle gå över till SAS-loungen en halvtimme innan flighten skulle gå, mest för att kolla runt lite. Tjejen i receptionen såg aningen snopen ut när vi gick in och omedelbart vände och gick ut igen. Det var så varmt och så mycket folk där inne att det var betydligt trevligare att sitta ute i terminalen.

Cathay Pacific lounge T3 LHR för lite frukost och en dusch. Skönt att sova igenom frukosten på planet då den sällan är någon större hit (även om macka och te alltid går ner!). Jag kan gästa här om någon har intresse. Är väl kvar till ca 10.00 lokal tid.

ARN T4 EB Lounge i väntan på SK171 till GOT 20.30. Premiär för undertecknad i inrikesloungen sedan A3*G-statusen tickade in i december. Ett 30-tal personer här.

Sitter i EVA lounge i SFO, åker med SK 936 till CPH och sedan SK 406 till ARN
Olika kinarätter finns att inmundiga, vin,öl,läsk och starksprit av de vanliga sorterna
SQ loungen var inte öppen
Minst två till som sitter här skall med till CPH

Sitter i Thai Royal Silk Lounge C på BKK, inväntar avgång till SIN med SQ. Flyger i Economy, men tack vare statusmatchat TK*G-kort var det inga problem att få komma in i loungen :).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen