Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åter i Thai F lounge i Bangkok efter ett besök och 30 min neck & shoulder masssge på Royal Orchid SPA. Snart boardar jag mot Sydney.

Godmorgon, sitter i bc-hörnan på Arlanda på väg till IAD. Det är inga andra här, men resten av loungen är smockfull.
Skrev en rad i gästboken, kul att så många skriver där!

Wingmen sembl och Senator ut på nya äventyr. Sitter med en Wisby Sleeping Bulldog hos Menzies på T2. Min 3:e flight idag (BGO-OSL-ARN med SAS). I natt sover vi på HEL innan avresa med BA till LHR i morgon 07:55... Nu väntar vi på AY till HEL, efter superservice hos Menzies som fixade med väskor trots övernattning och två olika PNR. Blev inte värre av att Supervisor som kom till undsättning var ohört vacker :)

Hälsningar från Air New Zealand Koru club lounge i Sydney. Mycket bra upplevelse på SYD både vid ankomst igår (3min gate->bagageband) och idag där express service funkade kanon. Bra utbud på mat och dryck i loungen som idag är ganska full.

20131227_104128.jpgSitter i SAS loungen på Heathrow. Ska snart gå över till Singapore Airlines lounge. Är här till kl 15 local time. Träffade en Super trevlig kvinna på resan hit. Hon var en medveten resenär precis som vi, så jag tipsade om BC.se och bytte visitkort. Kanske har vi en ny medlem snart. :)

EDIT: Vad är tanken med placeringen av BC-banderollen?
EDIT 2: otroligt dåligt att inte vända på bilden jag vet! Men kör i mobilen. Sorry.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen