Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Changi SIngapore Airlines lounge T2. Väntar på morgonflyget till Bangkok för vidare befodran till rusket i Helsingborg via Köpenhamn. 4 h timmars väntan i BKK om någon råkar vara där. Skall med TG 952 som avgår strax efter lunch 22/12.

Då var man i Beijing och Air Chinas lounge längst ute i terminal 3 och väntar på flyget till BKK. Jag har verkligen haft minuterna på min sida men har varit en del små springande för att ta sig hit. Tyvärr var min väska inte lika snabb och är fortfarande kvar i FRA. Ska bli spännande och se ifall väskan lyckas ta sig till mig. Då jag ska bo på ett ställe ca 4h från Bangkok.

SAS Gold ARN T5 på väg till BGO. BC-hörnan ser för gräslig ut, någon har käkat en massiv frukost och städningen verkar ta tid :(

Då var man i Beijing och Air Chinas lounge längst ute i terminal 3 och väntar på flyget till BKK. Jag har verkligen haft minuterna på min sida men har varit en del små springande för att ta sig hit. Tyvärr var min väska inte lika snabb och är fortfarande kvar i FRA. Ska bli spännande och se ifall väskan lyckas ta sig till mig. Då jag ska bo på ett ställe ca 4h från Bangkok.

Kör dom den i taxi från BKK dit då tro? :)

Själv i BC-hörnan på CPH, med ett glas Intis. Skall till ARN 14:25 för att bland annat pricka av helgens andra Hilton-hotell.

Gott om taggar i skålen, men någon får lägga hit en ny penna till gästboken. :)

Hälsningar från Scandinavian Lounge på ARN. Ganska glest med folk och jag valde aktivt bort BC-hörnan i dag för att sitta närmare det i lounge-sammanhang dignande julbordet. Tack, SAS!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen