Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

lago

Medlem
På plats i Emirates lounge på Arlanda. Limoservicen utmärkt i en BMW 730L. Freys Hyrverk kör och Emirates dekal var på. Kommer enligt uppgift att vara ensam i F. Hoppas på Dom Perignon och iransk kaviar till förrätt!

gusten

Medlem
Hälsngar fran Austrian Gold Lounge pa VIE, gate area F. Inte saa markvardigt och ratt saa fullt. Snart med OS till DUS och vidare till ARN.

Senator

Moderator
Efter några underbara och på slutet lite annorlunda (än vad jag förväntade mig) dagar på Hawaii sitter jag och väntar in AAs Red-eye till LAX för min hemresa till Sverige. Den delade JL och AA loungen är väldigt spartansk här på HNL.

Det blir en lååång resa hem också med rutten HNL-LAX-JFK-LHR-ARN med AA och BA. Ses i morgon sembl på JFK

FF#1

Medlem
Sitter I Air Canada lounge på FRA, ska nog strax ta en titt i Lufthansas business lounge innan jag tar en powernap och en dush någonstans.

Hissen

Medlem
Hälsningar från SAS Gold lounge Arlanda. Höll på att missa loungen då jag var övertygad att loungen inte öppnade före 05:30, men hörde från medpassagerare vid incheckningen att den öppnade 05:00. På väg till Birmingham via Kastrup.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen