Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SAS Gold loungen på Arlanda T5 och väntar på Lufthansa flight till München.
Det har blivit många intra-Europa resor sistone. Det är inte lika kul som longhauls...

Hälsningar från Plaza Premium Lounge i Muscat. Väntar på Oman Air till Dubai. Har gjort en landsamlarresa över dagen :)
Bra utbud för att vara tredjepartslounge, fem olika varmrätter, fräsch sallad och en hygglig bordeaux till det!

Hälsningar från Plaza Premium Lounge i Muscat. Väntar på Oman Air till Dubai. Har gjort en landsamlarresa över dagen :)
Bra utbud för att vara tredjepartslounge, fem olika varmrätter, fräsch sallad och en hygglig bordeaux till det!

Det var bra att du flyger med Oman Air. Det hade nog varit en stor skillnad om det hade varit Omni Air...

Själv fick jag sittplats 23F istället för 5F pga ship-change enligt gatepersonalen. Business classen finns nu enda till rad 6. Dock det är bara fåtal passagerare i Business class. :confused:

Tidig morgon i SAS Gold Lounge på ARN, inte många besökare vid den här tiden på en söndag, räknar till totalt 4 pax just nu.

När jag lämnade SAS Gold Lounge på ARN blev det helt tomt, jag hade loungen för mig själv ett tag strax efter 0600.

Kompenserar det i Senator-loungen (non-schengen) i Wien nu, huggsexa om sittplatserna och allmänt stökigt!

Julbord med svenska klubben på Four Seasons sen direkt till PVG FM lounge T2.

Snart över för två dagars jobb i Tokyo innan resten av veckan tillbringas på Marintec i Shanghai.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen