Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från KL Crown Lounge i AMS. På väg hem till Tyskland efter en helg i Linköping. Tyvärr blir det att åka till DUS då KL dragit in kvällsflighten till CGN :mad:.

SK Gold lounge i väntan på SK489 till OSL. Lax å svamp soppa idag, riktigt gott. Lugnt i loungen, 2 "främlingar" samt jag i BC hörnan. :)

SK Gold loungen i OSL, ganska lugnt. Flera personer i BC hörnan men ingen med tagg... Soppa och kyckling sköljs ner med ett glas rött, inte helt fel. :eek: Full aktivitet utanför fönstret med utbyggnaden av terminalen.

Likt katten bland hermelinerna trängs A3-utbölingen (+sällskap) med Senatorerna i Lufthansa SEN i Dubai.
Inväntar avgången mot Frankfurt så att vi ska få lite mer utrymme innan vi tar Swiss mot Zürich!

Tar en dubbelfråga här som är lite OT om det går bra då det ändå har liiiite med lounge att göra...

Förutsätningar: Åker till DUS imorgon med två goda vänner. EBG, de andra ingen status.

Var en evighet sedan jag tog med mig någon i Fast Track på ARN, släpper de igenom mig +2? Samma lika sedan jag senast hade med mig någon i lounge annat än T4...Kan jag kela in en extra i SKL?

Fast track, kanske. De verkar ha allmänt dålig koll (men oftast är det ändå kort kö till vanliga security om det inte är vid rusningstid).

Lounge, glöm att förhandla med personalen. Leta upp en medlem i loungegästtråden för att komma in istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen