Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Servisair Lounge Aberdeen. Mycket folk, men lyckades på bästa BC-maner få en sittplats. Incheckningen var ett föredöme; snabb, trevlig och korrekt. Är väldigt glad att EBG har fast track i security, sparade mycket tid. Loungen är inte stor, men utbudet är okej så jag får vara nöjd :) Får med mig lite whiskey hem också :cool:

Sas levererade mig 30 min före tidtabell till Köpenhamn så det fick bli ett besök i Sas Gold lounge. Sitter naturligtvis i BC-hörnan och har skrivit i gästboken. Fick smak för whiskey i Aberdeen så det blir lite wirre här ;)

Då ha vi installerat oss i Uniteds 1:st Class lounge på Narita. Första glaset japanskt vin å en bricka med sushi har slunkit ner redan å d känns inte helt fel... :) Får se vad United F med 777 blir för upplevelse. :)

Sitter i Businessloungen på OSL och funderar på om gräset är grönare på andra sidan skynket. Flyget går 10:50 mot ARN.

/LinuxSam

Sååå.... framme på ARN. Inga problem att bli insläppt i Businessloungen i alla fall. Couscoussallad och svampsoppa var det här...

/LinuxSam

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen