Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
ANA-loungen på Okinawa/Naha Domestic. Inte mycket att hurra över; snacks, whisky, kaffe, te, juice och bärs. Ölen - som hälls upp av dom där maskinerna som alla tycker är roliga - kommer givetvis från lokala bryggeriet Orion. Väntar på NH138 mot Haneda.

Dags igen... Sitter i BC-hörnan i Sas Lounge GOT. Väntar på lunchflyget till Köpenhamn och sedan vidare till Aberdeen. Känner mig lite lätt sliten idag så jag tar mig lite mousserande som de bjuder på idag i loungen. Har ganska många trådar att läsa ikapp mig på.

SAS Gold Lounge Arlanda, påväg tillbaka till Rotterdam efter en skön vecka hemma i Svedala. Mycket höstlovsresenärer ute i terminalen, men här är det tyst och lugnt. Boardar LH803 till Frankfurt om drygt en timme.

SAS Gold Lounge OSL, på väg hem till Göteborg via Arlanda efter ett riktigt trevligt event igår. Blev inte så mycket gjort i Oslo pga det tråkiga vädret men en middag igår med Fredrik och Filip samt en kortare promenad i förmiddags. Kommer att vara i Arlanda Gold Lounge, om jag kommer in vid arrival, en kort stund runt 16:15.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen