Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Lufthansa FCL... err Business Lounge A26. Man märker ganska starkt att detta tidigare var en First Lounge. Mycket av inredningen är densamma, med undantag för fåtöljerna som har bytts ut, samt rökrummet som har gjorts om till PC hörna. Snyggt och trevligt, dock lite dåligt utbud av dryck.

United Club, Denver East (eller var det West? Nåja, vid Gate 37 i alla fall). Käkat bagel med Philadelphiaost, Donut holes och nu en Bloody Mary. Helt okej ställe att sitta på, fin utsikt mot plattan och gratisdrickat funkar. Käket hade ju dock kunna lyfta några nivåer.

Har förflyttat mig till min favoritlounge: B42 Senator Lounge. Avnjuter ett glas Champagne i en av vilostolarna, med en fin utsikt över startbanan.

Blev ett snabbt besök till nya Air Canada Loungen i B-piren på FRA. En trevlig lounge, lagom stor, bra utbud och fin utsikt. Väldigt tomt här då sista AC flighten avgick för en stund sedan.

Någon på ARN T4 kl 07:00-08:00? Jag saknar lounge där (dock bara denna och en resa till).
T4 är ju grymt trist men vägdes upp av att träffa min kära vän pilot-Anna :)
Nu har jag även träffat vår CTO, alla utom BCarna verkat va på T4 idag.

Last edited:
Sitter just nu i Yellow Room på BMA
ImageUploadedByTapatalk1382954235.367043.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen