Silverkris loungen i Kuala Lumpur, den 10:e loungen jag besöker inom loppet av ett dygn. Fem nya och fem som jag tidigare besök som passeras igen för att få uppdaterade bilder.
Även om det vore kul att ladda upp hela artikeln här är jag glad att det är någon fler som tänker på upphovsrätten, det är ju en stor del av vad jag själv lever på.
Söndagsbilagan brukar förresten finnas att köpa även på måndagar,
Det går säkert att ordna så du får se artikeln. Jag tycker den blev väldigt bra, inspirerande och välskriven men utan att dra det för långt. Många tidningar tenderar tyvärr att närmast förlöjliga premiumresande och det var ett krav från min sida för att ställa upp att vi inte skulle hamna i det träsket, vilket journalisten var lyhörd för och levde upp till.Tänkte inte på att kolla om den fanns kvar på måndagen. Å andra sidan såg jag den inte i tidningsstället då jag var och handlade och de brukar låta den vara kvar om den finns.
Hursomhelst kul med uppmärksamheten!
Poolen i Singapore är ju häftig. Hoppas att få uppleva den vid tillfälle, trots turistfällestatusen.![]()
Och då är jag i mål. Tog tre timmar att jobba mig igenom allt. Svettigt... Men kommer guider på några lounger som jag inte tror så många här besökt.Nu sitter jag på Singapore Changi. Checkade in 4 1/2 timme före avgång och ska jobba mig igenom alla Priority Pass lounger på flygplatsen, vilket innebär fem lounger i tre terminaler. Har kommit till nr 2 så här långt. Kommer bli svettigt!![]()
Nej det är Skyteam som gäller till Asien. Fick klart med sista poängen för guld redan på nedresan så hemresan är bara bonus, poäng som jag får tillgodo för 2014 (en sak som är riktigt bra med Flying Blue).Blev det ett test av Singapore Airlines nya Business Class Jacob?![]()
Nu är både Star Gold, One World Sapphire och Skyteam Elite Plus säkrade igen. Behöver faktiskt inte bry mig om någon av dem förrän till sommaren nästa år.![]()
Nu är både Star Gold, One World Sapphire och Skyteam Elite Plus säkrade igen. Behöver faktiskt inte bry mig om någon av dem förrän till sommaren nästa år.![]()