Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Roligt med artikeln, Jacob!
Som sagt, kan någon scanna, så slipper jag gå kilometrarna ner till Statoil i kylan, bara för att finna att bilagan är slutsåld... ;)

OT i tråden men jag har scannat in den. Skicka ett pm med e-post så mailar jag den vid tillfälle i pdf.

Hade gärna laddat upp den men det strider mot upphovsrätten.

Silverkris loungen i Kuala Lumpur, den 10:e loungen jag besöker inom loppet av ett dygn. Fem nya och fem som jag tidigare besök som passeras igen för att få uppdaterade bilder.

Roligt med artikeln, Jacob!
Som sagt, kan någon scanna, så slipper jag gå kilometrarna ner till Statoil i kylan, bara för att finna att bilagan är slutsåld... ;)

OT i tråden men jag har scannat in den. Skicka ett pm med e-post så mailar jag den vid tillfälle i pdf.

Hade gärna laddat upp den men det strider mot upphovsrätten.
Även om det vore kul att ladda upp hela artikeln här är jag glad att det är någon fler som tänker på upphovsrätten, det är ju en stor del av vad jag själv lever på.

Söndagsbilagan brukar förresten finnas att köpa även på måndagar,

Mycket trevligt att få träffa KLCHBO i inrikesloungen på ARN när man var ute på en liten challenge-t/r så här på måndagskvällen!

Detsamma, riktigt kul att äntligen få träffa på någon från BC. Kom själv precis hem, känner mig lite utmattad av Nice äventyret som blev kortare än förväntat. Nu sova ut och ladda batterierna för Prag på onsdag :)

Hoppas vi möts fler gånger! Om inte annat kommer jag nog på en BC träff i Göteborg om tid & datum passar.

Last edited by a moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen