Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och äter frukost i den (nu inte så) nya loungen i Z på FRA. En gigantisk förbättring måste man ju säga. Hela FRA känns faktiskt väldigt mycket trevligare nu. Inte varit här på ett tag.

Äter frukost i sala VIP på AGP Malaga. Trevlig lounge detta men matutbudet är extremt fattigt, inte ens ost till mackorna. Dricka finns det gott om.

Sitter i BC-hörnan i Scandinavian Lounge på T5, ARN.
Inte så väldans mycket folk här just nu.
Lär bli här i åtminstone 4 timmar till, så om någon har vägarna förbi...
Ska vidare till SFT kl 21:10.

Mellanlandning i Oslo. Sitter i SAS loungen. Just nu lugnt & skönt. Trevligt utbud av mat, vilket uppskattas då det bara blev en ostmacka på flyget. Lugnt & skönt här. :)

Ja, då fick jag tillfälle att gästa in en kollega från Kiruna som skulle till St Petersburg ikväll. Insåg att det var ikväll hon skulle åka, kollade tiden och hade turen att hon svarade på tjänstemobilen trots ledigheten.
Hann väl sitta och snacka en timme i alla fall.
Hon är bokad på SK 6106 och det visade sig vara codeshare med Rossiya (FV). Antar att hon inte får poäng för den turen och att den inte egentligen är loungeberättigad. Pratade med loungepersonalen och fick ändå lov att gästa in henne.
Tack, SAS! :)

Sitter på KLR tillsammans med en hel A320 charter-pax som skall till Rhodos, själv skall jag bara upp till ARN. Om nån har byggt en lounge här vill jag bra gärna hitta dit innan jag gör något drastiskt med alla charter-pax...
Tydligen skall vi använda samma gate och det är bara 5 min skillnad i avgångstid...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen