D
Dreamliner
Guest
Hälsningar från SK lounchen i ett soligt GOT idag. På väg till Sofia via IST on en stund. Sitter i BC hörnan med en kollega.
Jag hoppas vädret är bra så du kan sitta utomhus....Dr. Miles skrev:Sitter i Lufthansa Senator lounge på Hamburg flygplats. Det är en liten men trevlig lounge.Jag väntar på flyget hem till Arlanda.Klicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:Jag hoppas vädret är bra så du kan sitta utomhus....Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Tyvärr. Det regnar och ingen står/sitter utomhus.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Så vi möts igen karho. Jag lämnade nyss loungen och är vid gaten. Andra gången i år vi är på samma flyg. Jag har 2H som platsKlicka för att utvidga...
Coolt. Själv kommer jag bänka mig i Huntington Beach fram till jul typ. Åker på måndag. Enjoy.johhenrik skrev:På väg till Laguna Beach, CAKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Härligt flygväder och nu landat i en skön fåtölj i KLM Crown Lounge. Märkligt att vara här utanIgorius. En timme till avgång mot Stockholm, KL1115.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Har Igorious övergett dig på den här resan?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Ja! Han borde nöjesåkt ARN-AMS-ARN över dagen imo!Klicka för att utvidga...