Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flyger ARN - VIE imorgon (20/9) kl 09:50 med OS och kommer förhoppningsvis sitta i ARN T5 loungen mellan ca kl 9 och 9:30. Kan gästa.

Lördag 21/9 kan jag gästa i SEN loungen på VIE ex Schengen ca mellan kl 11-12.

:)

Ibland blir man så trött på sina landsmän/kvinnor...
Satt i SL T5 för några timmar sedan, hörde relativt högjudd kvinna i telefonen. Helt plötsligt kommer hon utspringandes från tysta avdelningen å är upprörd över att ngn sagt till henne att ej prata i telefon där inne...:confused:
Trodde folk skulle fatta en så enkel sak.

Hej från SEN i VIE gates G, dvs. utanför Schengen, på väg till KIV!

Njuter av en rätt god frukost då Holiday Inn uppgraderade mig (ensam resenär) till ett jätterum men inte frukost inkluderat. ;)

Sitter I Aspire loungen I Manchester T1 och zippar pa en mycket dalig Whiskey I vantan pa flyg till ARN, far dock njuta av att min ekonomi biljett blev uppgraderad till plus - forsta gangen efter att ha pendlat I princip varje vecka pa just denna strackan i 1,5 ar.

Hej från BL på ARN T5. På väg mot Chicago med SK945 för ett par dagars mässa och jobb. Ser dock mest av allt fram emot hemresan, LAX-MUC med Lufthansa First Class.

Så vi möts igen karho. Jag lämnade nyss loungen och är vid gaten. Andra gången i år vi är på samma flyg. Jag har 2H som plats

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen