God morgon från TAP Premium Lounge Lisabon. LX2087 mot Zürich next!
dino_81 Medlem 14 September 2013 #1 191 God morgon från TAP Premium Lounge Lisabon. LX2087 mot Zürich next!
Hissen Medlem 14 September 2013 #1 192 Hälsningar från SAA Premium Lounge, Johannesburg. Helt ok business lounge.
telelina Medlem 14 September 2013 #1 193 Hej från SAS lounge T5 Arlanda Det ligger ett par & sover i BC-hörnan! Fick klättra över dem för att få tag i gästboken....
Hej från SAS lounge T5 Arlanda Det ligger ett par & sover i BC-hörnan! Fick klättra över dem för att få tag i gästboken....
telelina Medlem 14 September 2013 #1 194 Hej från SAS lounge OSL. En blixt visit innan planet går. Hann typ bara skriva detta inlägg.
Agö Medlem 14 September 2013 #1 195 telelina skrev: Hej från SAS lounge OSL. En blixt visit innan planet går. Hann typ bara skriva detta inlägg. Klicka för att utvidga... Välkommen till Stavanger!!
telelina skrev: Hej från SAS lounge OSL. En blixt visit innan planet går. Hann typ bara skriva detta inlägg. Klicka för att utvidga... Välkommen till Stavanger!!
zanga Medlem 14 September 2013 #1 196 På CPH... Det enda nöjet man har här är att byta ut swissport toilet paper BP - aka TPBP till hårdare varianter. Mycket C / sas plus åkande idag... Last edited: 14 September 2013
På CPH... Det enda nöjet man har här är att byta ut swissport toilet paper BP - aka TPBP till hårdare varianter. Mycket C / sas plus åkande idag...
pep Medlem 14 September 2013 #1 197 VIP loungen i Kisumu International. Kun en anden gæst (senatoren fra Lamu county). Skal med KQ654 til Nairobi
VIP loungen i Kisumu International. Kun en anden gæst (senatoren fra Lamu county). Skal med KQ654 til Nairobi
Flood Medlem 15 September 2013 #1 199 Good morning från SAS lounge på LHR. Snart dags att flyga hem till GOT efter en nöjeshelg.
agehall Medlem 16 September 2013 #1 200 Godmorgon från LHR BA Galleries First! Vad kunde göra måndagsmorgonen bättre än detta: ? (Kan iofs tänka mig ett par saker, men det vill jag inte lägga ut på bild såhär... )
Godmorgon från LHR BA Galleries First! Vad kunde göra måndagsmorgonen bättre än detta: ? (Kan iofs tänka mig ett par saker, men det vill jag inte lägga ut på bild såhär... )