Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Senator Loungen i Zürich på väg hem med LX1250. Har varit på nördig landsamlarresa och kan nu bocka av Liechtenstein. Passade på att prova vin på Hofkellerei Liechtenstein, landets största vingård med 4 hektar chardonnay och pinot noir. Mycket välgjorda och balanserade viner.

Sitter i SAS Scandinavian lounge på Köpenhamn och äter en liten bit chokladsbrownies.
Téet i loungen har blivit till en bättre sort men varmvatten från kaffemaskinen är lite för ljummet för téet.

Jag skall flyga med SK410 mot Stockholm som sista flygsträckn av den här resan.

BCmoment...

Träffade gusten på ARN igår morse vilket var mycket trevligt i säkerhetskontrollen. Taggarna gör verkligen sitt! Man blir positivt överraskad när man hör någon säga "Jag ser att du är en BCare"

Det kanske är dags att addera en speciell handskakning förutom taggen när man ses. En BC handskakning kanske.*ironi*

BCmoment...

Träffade gusten på ARN igår morse vilket var mycket trevligt i säkerhetskontrollen. Taggarna gör verkligen sitt! Man blir positivt överraskad när man hör någon säga "Jag ser att du är en BCare"

Det kanske är dags att addera en speciell handskakning förutom taggen när man ses. En BC handskakning kanske.*ironi*

Ja, mycket trevligt att synas. Det är förvånansvärt ovanligt att man springer på andra BC are och det är ju alltid roligt att snacka lite med likasinnade. Alla i ens omgivning delar ju inte detta intresse som vi BC medlemmar har...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen