Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första gången jag har råkat ut för Happy Hour i en lounge.
I det här fallet innebar det alltså att personalen smög runt med brickor med drinkar (i businessloungen på BKK). Det fick bli en Singapore Sling, den är väl lite sådär.

Men å andra sidan blev ju road när jag hörde den något bluddriga kommentaren från nån som pratade i telefon i närheten:
"Ge mig femton minuter, jag ska bara svepa en grogg här."

Ja jävlars, svenskar alltså... ;)

Ping från CPH SAS Lounge. Jag frågade de två receptionisterna om businessclass.se luggage tags. De förstod mig inte denna gången heller. Det kom en tredje efteråt som förstod, men de har inga :(

Varma hälsningar från Galleries First på JFK T7. Har precis tagit mig en dusch och bytt kläder efter en svettig dag på Manhattan. Nu väntar pre-flight dinner och lite lugn och ro innan BA4 tar mig till LCY. Enligt BA-appen blir vi en halvtimme sena vid ankomst till LCY, men med tre timmar kvar till godo borde jag hinna till LHR och BA780 som flyger mig till ARN och BC-träffen.

Efter en mycket trevlig kväll tillsammans med Vega och Jacob på Piren (Kungsholmen)
Piren bar och restaurang

sitter jag nu på inrikes Loungen på ARN T4 och inväntar en spännande resa med SAS (Braathens Regional) till AGH. Det verkar vara en SAAB 200 som flyger idag.

Liten varning att loungen stänger den 22:e juli till 4:e augusti om någon hade tänkte åka förbi. Det är jag +2 till i hela loungen, så väldigt lugnt.

Sitter i en princip tom SJ lounge på Göteborg C, strax går tåget till Stockholm och mitt första besök på en Stockholmsträff på Monks.

United Club lounge LAX på väg mot EWR. I vanlig ordning är Scandinavian lounge (CPH etc.) ett flaggskepp i jämförelse....

Sitter i LCY och väntar på BA0001. Flyget hit hade endast 27 pers och jag hade 9 rader själv i fronten av kabinen.
Gardinen var på plats för att hålla riff-raffet borta från min halva av planet :)

Tror jag såg Doc landa nyss med BA0004

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen