Detta är förövrigt den sista flighten innan semestern så jag tror jag kommer att njuta extra mycket![]()
Vilka lounger ska du besöka på semestern i år då?
Detta är förövrigt den sista flighten innan semestern så jag tror jag kommer att njuta extra mycket![]()
BHX skall det vara, jag ber om ursäkt.Till BMX flygs det sannerligen inte från ARN!
(Varför använder man flygplatskoder om man inte är helt säker?)
Sitter i Loungen på OSL Gardermoen efter att ha anlänt från EWR Newark. Superhärligt morgonväder och en totalt smärtfri TATL. Slå ned rumpan i sätet. 10 min tidig departure från EWR. Snabb middagsservering. Titta på en halv episod Archer på laptoppen, BOOM slocknar som ett ljus och vakna av att det är frukostservering.
Den jättetrevliga personalen släppte in mig trots att det var lite tveksamheter om hurvida jag eg hade tillgång då jag "bara" hade SAS Plus på ankommande flyg och inte mitt Widerö flyg till Göteborg. Jag antar att transfern på nära 5h spelade in också.
Ska försöka sova lite men om någon BCare tittar förbi så kika efter en BC tag i den blå sektionen vägg-i-vägg med receptionen.
--
En sak kan jag dock nämna och det är den dåliga servicekänslan på delar av personalen hos SAS vid EWR. Totalt kaos vid SAS desken pga en cancellation. Trots en mycket sansad passagerarskara så rörde personalen till det mycket med baggage drop köerna. Det smartaste draget var att bara sätta sig i City Point Bar och ta en Sam Adams och vänta till det tunnades ut.