Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i den mycket trevliga TAP Executive Loungen i LIS. Här har helgen inneburit klassisk skandinaviskt sommarväder med regn och 15 grader. Men mycket gott käk och vin!

Denna lounge bjuder som alltid på små, trevliga delikatesser.... Men måste spara mig till LX C på väg till ZRH.

Hälsningar från ett kylslaget Edinburgh Airport. Spontanshoppade en plåt på DY3503 istället för bmi regional. Lysande bmi regional har ännu inte fixat internetincheckning eller incheckning via automat på flygplatsen. Det skulle ha inneburit tre timmar i landside och sedan två timmar i avgångshallen.

Nåväl, några kanondagar med härligt väder i Skottland!

Just nu SAS loungen i GOT o väntar på TK1800 till Istanbul. Efter en natt på hotell är vidare ner i djupa södern imorgon o ett strulande kraftverk (vad gör man inte för pengar) :rolleyes:

Tokyo - Narita ANA Lounge .....

Missade min flight imorse, det blev en enkel biljett köpt i tecket counter bredvid check in counter... NRT-PVG USD 1510 enkel.
Dricker öl för att trösta mig själv....

Som alltid en trevlig lounge med bra utbud av dryck och mat, samt utsikt! Idag en parkerad 767 från Fjärran flygbolag. Har aldrig
sett det innan faktiskt!

God helg till alla flyg 1.jpgtokiga BC medlemmar.

/Axelzon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen