Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Diners loungen ja egentligen allt möjligt loungen i Rio de Janeiro. Efter en vecka i Sao Paolo och några dagar i Rio skall det bli skönt att återvända till lite mer ordnade förhållanden. Rios internationella flygplats är en beige kopia av Bromma. Närmast öststatsbetong och förvånansvärt liten för att serva en sådan stor stad. Men det är väl inte så många som har råd att flyga. Loungen brunmurrig med ett dystert utbud av plastinbakade smörgåsar, sprit och soft drinks. Men internat tuggar på fint efter att ha skrapat ett kort och följt den långa beskrivningen för att logga in. 15 h till DBX.

Hälsningar från Quantas Business Lounge i MEL T2. På väg över till Kiwi-land för ytterligare en dryg veckas jobb här nere.

Hälsningar från Quantas Business Lounge i MEL T2. På väg över till Kiwi-land för ytterligare en dryg veckas jobb här nere.
Hoppas att det går bra för dig.
Själv sitter jag i SAS Lounge på Arlanda terminal 4 och väntar på SAS flyget till Göteborg för att delta eventet i Göteborg.

Man kunde ju önska sig en 20-40h till per dag, men det löser sig. Man får försöka jobba smartare bara. Men jag ser fram emot 7+13h flight hem. Då har man inte internet så allt man kan göra är att SOVA!

Hälsningar från ARN Scandinavian Lounge i T5. Så här ser mitt flyg ut... :) Alltså bara en ledig seat i M.

2013-04-26 17-36-16.png

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen