Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från KLM Crown Lounge i Houston. Tar ett stopp här och flyttar över till AF:s lounge om en stund. Ser knivigt ut att få till uppgradering men vi ska göra ett försök. Annars blir det många härliga timmar på AF639 till CDG.

Trevlig lounge detta!

Vi har nu förflyttat oss till AF:s lounge. Ser ut som en helt full B777-300ER (inkl First) kommer att lämna Houston om drygt en timme. Man kan tänka sig att Lufthansa flyttat över en del passagerare till AF med tanke på strejken i Tyskland imorgon.

Loungen då? Inte mkt att orda om. Vi har dock fin utsikt över en av Uniteds Dreamliner.

Jag är också här. Sitter vid långtbordet närmast BC-hörnan, en kavaj och Macbook air. Har en tagg som inte är så synlig.

Tråkigt att missa varandra, själv satt jag vid det långa bordet vid drickat och kaffeautomaten.
Var Du fram till en av värdinnorna och talade med henne?

I BC hörnan satt ett äldre par och några yngre killar med en grotesk dialekt, tror att dom var från Skellefteå för dom hade Skellefteå AIK kläder, detta var ju dagen efter SM guldet.
Varför jag tycker att dialekten är grotesk aven sjuk att inte ”riktiga” AIK inte tog SM guldet!

Tråkigt att missa varandra, själv satt jag vid det långa bordet vid drickat och kaffeautomaten.
Var Du fram till en av värdinnorna och talade med henne?

I BC hörnan satt ett äldre par och några yngre killar med en grotesk dialekt, tror att dom var från Skellefteå för dom hade Skellefteå AIK kläder, detta var ju dagen efter SM guldet.
Varför jag tycker att dialekten är grotesk aven sjuk att inte ”riktiga” AIK inte tog SM guldet!

Ja, det var jag. Jag antog också att människorna i BC-hörnan inte var medlemmar då de inte hade någon tag. Skall för övrigt förbi senator-loungen i Frankfurt på tisdag!

Godmorgon från Salon Air France, CDG T2F. Galet med folk. Precis det man behöver efter åtta timmar utan sömn i apa.

Sitter nu i Servisair lounge på EDI, Jag hade hoppats på en ok frukost före min 6am EDI-AMS flight men det var för mycket att hoppas på. Troligen blad det sämre frukostutbudet jag har stött på, dock finns det gott om dricka till den som vill ha det.

Sitter i BC.se hörnan i SAS Scandinavian lounge på Stockholm Arlanda T5. Det är inte så mycket folk än.
Jag flyger vidare till Bryssel.

Hej från Menzies loungen T5. Väldigt lugnt här. :)
Tyvärr är jag ju bara EBS. Tycker SAS kunde ha access till Business loungen åtminstone för EBS.

Sitter i BC.se hörnan i SAS Scandinavian lounge på Stockholm Arlanda T5. Det är inte så mycket folk än.
Jag flyger vidare till Bryssel.

Tittar nog förbi där vid 19 tiden ikväll hoppas jag, men då är du nog inte kvar. Dags att åka hem från Malta idag och om jag fattat rätt så har jag inte tillgång till någon lounge här på malta så man får försöka smyga oss in på Arlanda..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen