Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
och nu är jag på THAI Royal SPA lounge i Bangkok i väntan på neck & shoulder massage. Det är mindre kö än förra gången (morgonflight).

Morgon i Dubai. Sitter i Dinersloungen i C piren. Mycket bra matutbud. Är ute på en liten omväg. På väg till Sao Paolo från Brisbane och borde nog egentligen åkt åt andra hållet. Via Santiago. Nu blir det 2 x 14 timmar i trippelsjuan. Puh! Lustigt nog hade jag säkerhetsinstruktioner för A340 i min stolsficka. Överlämnade den till en något förvånad personal.

Sitter i Lufthansa Senator Lounge på A pir i Schengen område.
Det finns ingen lounge i B pir i Schengen område däremot det finns i non-schengen område.
Problemet för mig är att jag får två stora Schengen stämplar på mitt pass så traskade jag hela vägen till A pir istället.

Flighten till Frankfurt på THAI Airbus A380 var bekvämt och jag lyckades sova totalt 7 timmar trots att jag vaknade till några gånger.
Jag missade min Lufthansa flight till Stockholm som skulle avgå kl. 07:10 pga THAI flight var försenat. Jag har blivit ombokad till LH802 istället.

Sitter i SL på ARN på väg till BUD via CPH
Inte mycket folk här idag,i Loungen,
Två pers vid BC bordet, dom har inga BC taggar!

JacobGBG om Du inte valt Europas "punkligaste" flygbolag kanske Du blivit 90 minuter sen!

Sitter i SL på ARN på väg till BUD via CPH
Inte mycket folk här idag,i Loungen,
Två pers vid BC bordet, dom har inga BC taggar!

JacobGBG om Du inte valt Europas "punkligaste" flygbolag kanske Du blivit 90 minuter sen!

Jag är också här. Sitter vid långtbordet närmast BC-hörnan, en kavaj och Macbook air. Har en tagg som inte är så synlig.

Pa SIN och narmare bestamt SKL T2. Har precis flugit hit fran HKG med SQ och jag skulle nog beteckna mig sjalv som full. Har haft en mycket trevlig flygning hit vilket jag berattade for bade Inflight Supervisor och flygvardinnorna. Alla blev mycket glada att hora detta och jag har bara positivt att saga om SQ en dag som denna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen