mry skrev:Tittar nog förbi där vid 19 tiden ikväll hoppas jag, men då är du nog inte kvar. Dags att åka hem från Malta idag och om jag fattat rätt så har jag inte tillgång till någon lounge här på malta så man får försöka smyga oss in på Arlanda..Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Hälsningar från Scandinavian, Kastrup. Fixade ett vilrum idag. Trevligt utbud av mat idag: falafel, hummus, tonfisksallad, pitabröd, köttbullar, pastasallad m.m. Blir kvar till 15:00 för SK408 till Stockholm. Ser ut att vara seat block..Klicka för att utvidga...
gusten skrev:SK lounge HEL. Även här pågår någon form av ansiktslyftning. Ganska mkt folk.Klicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Sas Lounge GOT. Hade hellre varit här om 12 timmar...Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Jag var där idag. Ansiktslyftningen är klar och det blev lite snyggare än tidigare. Samma stil som i ARN.Klicka för att utvidga...
Hoppas att det går bra för dig.agehall skrev:Hälsningar från Quantas Business Lounge i MEL T2. På väg över till Kiwi-land för ytterligare en dryg veckas jobb här nere.Klicka för att utvidga...