Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då missade jag just dig, Agø! SAS SL CPH, mycket folk på frukost hær. Har just kollat in BC-hørnan och signerat gæstboken. Væntar på SK581 till Madrid

Lugn morgon i SAS loungen på landvetter.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    107,7 KB · Visningar: 283
TG Royal First lounge på BKK! Struntade i att svettas inne i Bangkok och åkte ut hit istället. Så totalt 7 timmar före avgång till FRA så kan man ju ta det lugnt här. Har just ätit min andra portion av den kryddiga räksoppan, TomYun Goong. Givetvis med champagne till...
Ska väl se till att få mig lite massage vad det lider. Får dock be om att de låter fötterna vara annars blir det höga skrik...

Ingen annan på gång att gästa BKK idag?

Hon gjorde lite mjuk massage runt foten och det var skönt.
Boarding kl 23 dvs om 10 min sägs det. Men det lär ju vara lugnt ett tag till...
Hennessy XO smakar gott så länge... :)
Lite mer folk i loungen nu, så här på kvällskvisten.

Har just anlänt till LHR T5 Galleries South. Måste säga att jag är lite imponerad av det loungekomplex BA har här. Just nu är det väldigt lungt, men jag antar att det inte alltid är så.

Då var man på hemmamark igen! SAS lounge på ARN T4 i väntan på planet till KRN vid 14:35. Höll nästan på att missa LH800 i FRA då vi var sena in från BKK pga lastningsstrul. Pass- och säkerhetskontrolllerna tog en evig tid och sedan skulle jag ner i kulverten mellan B och A. Fanns knappt en bagagekärra att tillgå. Fötterna gjorde ont och jag var helt slut när jag gick ombord 10 min före avgång.

Sitter otaggad och äter lite lunch i SAS-loungen på GOT. Om en hoppas jag på att få plats i BC-hörnan på CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen